Inlägg: 1531422
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
Är det bara idioter som dömer i hockeysverige? "Tacklingen" på Lindholm är urtypen av den typen av situationer som domarkåren ska bestraffas hårdare nuförtiden, men det blev ingenting alls trots att en domare stod precis bredvid. En situation som påminde mycket om den som Kankaanperä blev avstängd ett gäng matcher för.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
Peja: Helt rätt, istället tar dom för en slashing på Lauritz, som ingen annan såg!
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
Peja: det är väl Premier League-domarna som jobbar extra kanske. Lyckas inte någonstans.