Inlägg: 1531427
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
Peja: Helt rätt, istället tar dom för en slashing på Lauritz, som ingen annan såg!
Svarskommentarer
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
Känns som många underpresterar alternativt så är dom inte bättre. Harju är en "flopp" enligt mitt synsätt, Enterfeldt är inte långt efter! Widing ja vad säger man, har egentligen alla förutsättningar (bra skridskoåkare/skott) men vad fan händer INGET.
Sv: Rögle Bandyklubb - Brynäs, 30 okt 2012
sylf: Lauritz hänger inte med, därför måste han bänga sig :-
+ 1