Inlägg: 1532239
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Vek? Man siktar väl aldrig in sig bara för att tacklas? När han väl får chansen så smäller det! Men du kanske inte har sett det senaste matcherna? han är ju inte så dum, så han offrar det defensiva bara för att ge ut en tackling. Det gäller att välja dom rätta alternativen.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: "När han väl får chansen så smäller det!"
Ge mig lite klockslag från matchen där det smäller?? hahaha
Nej det är ju problemet, att tacklas han så går han bort sig för att han är för slö, vilket han nästan gör ändå. Men ge mig lite klockslag tack.
Jag har sett samtliga matcher utan de två inledande av serien .
Sv: A proposito de nada
Rumpelstiltskin: Ja, Franson är bra på att rensa framför den egna kassen. Och det gör man givetvis effektivast genom att använda klubban och inte åka runt och tacklas.
Gurra88: Franson sov med pucken en gång igår. Det fick dock inte lika dåliga konsekvenser som när Gunderson gjorde detsamma mot Rögle...
Gurra88: Franson sov med pucken en gång igår. Det fick dock inte lika dåliga konsekvenser som när Gunderson gjorde detsamma mot Rögle...