Inlägg: 1532245
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Cody spelar otroligt starkt fysiskt framför egen kasse, suveränt.
+ 2
Sv: A proposito de nada
Gurra88:
Nu är det ju så att det inte tacklas på samma sätt som det gjordes i slutet på 90/ början på 00 (läs Tuulola).
Vet inte varför...Kankelbär tappade ju tacklingsförmågan helt t.ex. när han kom till ES.
Väger folk in risken att dra på sig en utvisning kanske innan dom delar ut en tackling??? (borde ju iofs inte vara applicerbart på franzon då han har NHL i blodet)
Nu är det ju så att det inte tacklas på samma sätt som det gjordes i slutet på 90/ början på 00 (läs Tuulola).
Vet inte varför...Kankelbär tappade ju tacklingsförmågan helt t.ex. när han kom till ES.
Väger folk in risken att dra på sig en utvisning kanske innan dom delar ut en tackling??? (borde ju iofs inte vara applicerbart på franzon då han har NHL i blodet)
Rumpelstiltskin: Jag vill se, jag tyckte värvningen kändes riktigt bra från början , i tron om att vi fått en fysisk back. Nej, för det finns inga, han kanske står och bökar vid sargen, samt några lösa crosscheckingar i ryggen. Men en riktig tackling.. Nej i förhållande till sin storlek är han riktigt mesig.
Du har fortfarande chansen att hänvisa till de sekvenser du syftar på.