Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1534268
Sv: A proposito de nada
Gurra88: Challe bör hålla sig till travbanan, det är han betydligt bättre på än hockey....
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss: Mkt möjligt, men tränarens roll är oftast överdriven, som mkt annat här i livet.
Challe har haft mediokra lag att jobba med, och då går det inte att trolla hur mkt som helst med knäna.
Känns ändå som lite överskattad, jämfört med många andra.
Challe har haft mediokra lag att jobba med, och då går det inte att trolla hur mkt som helst med knäna.
Känns ändå som lite överskattad, jämfört med många andra.