Inlägg: 1534273
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Om en tränares roll är överdriven beror väl helt på vad man utgår ifrån?
Sv: A proposito de nada
Huge: ditt försvarstal för att ta ifrån Tommy sin enorma insats vid guldet.. Vad tror du en coach gör? Står i båset och ritar lite i ett block?. Den som är överdriven och överskattad är du. Challe har utan tvekan ett av de bättre lagen i Allsvenskan, men han får inte ihop det..
+ 3
Challe har haft mediokra lag att jobba med, och då går det inte att trolla hur mkt som helst med knäna.
Känns ändå som lite överskattad, jämfört med många andra.