Inlägg: 1534310
Sv: A proposito de nada
Huge: Om en tränares roll är överdriven beror väl helt på vad man utgår ifrån?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Jahaja då väntar AIK borta och FBK hemma om vi har tur så kanske vi lyckas knipa en poäng mot AIK men är tveksam!
Sv: A proposito de nada
Peja: Absolut. Jag menar att tränarnas del i hur ett lag presterar, generellt sett är överdriven. Det finns ex nån träskalle som ger TJ all cred för guldet i våras....