Inlägg: 1534525
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Qvarre: HV som seriens bästa lag är ingen inställningsfråga. Det är en statistikfråga.
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Jajjen:
En annan sak man kan konstatera är att Brynäs är ett av de sämsta lagen i serien under 3e perioden.
En annan sak man kan konstatera är att Brynäs är ett av de sämsta lagen i serien under 3e perioden.