Inlägg: 1534531
Svarskommentarer
Sv: BRYNÄS IF - HV 71, 15/11-2012
Zappaholic: "vi har 31 skott på mål och 32 utanför...jösses."
Jag gissar att vi ligger rätt högt i listan över flest skott utanför.
Det är många gånger vi har bra lägen, men missar mål.
Så länge man inte träffar mål, kan pucken heller inte gå i mål.