Inlägg: 1536010
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Huge: Ok! Jag är också gammal (oops) och har distans men jag har jävligt svårt att ta en förlust. Våra lysande tränare har helt klart en stor uppgift i att få truppen att kämpa som ett lag som verkligen vill vinna. Det saknades i och för sig under inledningen av fjolårssäsongen också..... men då anslöt ju förra årets bästa back!
Svarskommentarer
Sv: AIK-Brynäs IF den 20/11-12
Take44: Har också svårt just när slutsignalen gått men numera lugnar jag mig relativt snabbt och försöker analysera med hjärnan istf med hjärtat. Det är hälsosammare och fostrande.... :-)
Kan räcka med att det blir inställt därborta och Bäckis ansluter för att det ska lossna. Det mesta sitter mellan spelarnas pannben just nu.
Kan räcka med att det blir inställt därborta och Bäckis ansluter för att det ska lossna. Det mesta sitter mellan spelarnas pannben just nu.