Inlägg: 1538651
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf: Hahaha, fy satan vad skönt!! Två raka segrar och ytterligare små kliv framåt.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf:
Molin gör det ok, men jag tycker Entrefeldt borde spela där istället, dels är han het just nu och dessutom mycket säkrare med puck.
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
sylf: Molin har varit klockren i pp. Skall mycket till för att se Lauritz med Ironhook och Lindholm i pp igen.
+ 2
bradberry: Tycker Molin gjort ett bra jobb i PP, klassen bättre än #16
Nu är domarna ute och hojar igen!!