Inlägg: 1538659
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Växjö Lakers [2012-11-29]
En klassisk 6-poängs match.
Det som kunde ha varit 6 poäng, ner till slutspesstrecket, är nu
hastigt och lustigt 12 poäng.
Vi har nu på två matcher hämtat in de minusmål vi drabbades
av i 1-8 förlusten mot Luleå.
Nu gäller det bara att hämta in resterande minusmålskillnad också.
Kul att Dennis Persson är tillbaka.
Hoppas han får vara skadefri resterande del av säsongen.
Det som kunde ha varit 6 poäng, ner till slutspesstrecket, är nu
hastigt och lustigt 12 poäng.
Vi har nu på två matcher hämtat in de minusmål vi drabbades
av i 1-8 förlusten mot Luleå.
Nu gäller det bara att hämta in resterande minusmålskillnad också.
Kul att Dennis Persson är tillbaka.
Hoppas han får vara skadefri resterande del av säsongen.
+ 2