Inlägg: 1542387
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Intressant.
Man längtar efter mer hockeysnack och inleder med att vilja köpa ut Rahm, Nordan och be Honken sluta.
Låter väldigt okunnigt och dumt.
Om inte det efterlängtade hockeysnacket håller högre klass än dessa förslag, ja då är det nästan så att jag föredrar pajkastningen..... ;-)
Man längtar efter mer hockeysnack och inleder med att vilja köpa ut Rahm, Nordan och be Honken sluta.
Låter väldigt okunnigt och dumt.
Om inte det efterlängtade hockeysnacket håller högre klass än dessa förslag, ja då är det nästan så att jag föredrar pajkastningen..... ;-)