Inlägg: 1542859
Sv: A proposito de nada
Någon som sett Tre kronors matcher mot Ryssland och Finland? Hur har Bäckström skött sig?
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Bäckström är grym!
Han berättade just i ett inslag i periodpausen hur gärna han vill spela i Brynäs.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: A proposito de nada
Johan Norrström: Bäckström har visat sin klass tycker jag. Kylig med puck, täcker den magiskt bra, tar emot tacklingar och bibehåller puckkontroll, har full koll på var kedjekompisarna är. Han skulle dominera i ES.
Ta hem honom, Lindbäck, Micke Johansson samt en rejäl backklippa...ja då är vi topp fyra tror jag.