Inlägg: 1542871
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Zappaholic: Bäckström har visat sin klass tycker jag. Kylig med puck, täcker den magiskt bra, tar emot tacklingar och bibehåller puckkontroll, har full koll på var kedjekompisarna är. Han skulle dominera i ES.
Ta hem honom, Lindbäck, Micke Johansson samt en rejäl backklippa...ja då är vi topp fyra tror jag.
Håller med. Bäckis är så fruktansvärt bra. Jag är visserligen brutalt subjektiv, men jag tycker att han är den bästa svenska kedjespelaren just nu. Bättre än Zäta och Sedinarna. Men hellre Marcus Johansson än Micke Johansson, han hade dock varit en bra värvning på 90-talet ;)
+ 1
Johan Norrström: Bäckström har visat sin klass tycker jag. Kylig med puck, täcker den magiskt bra, tar emot tacklingar och bibehåller puckkontroll, har full koll på var kedjekompisarna är. Han skulle dominera i ES.
Ta hem honom, Lindbäck, Micke Johansson samt en rejäl backklippa...ja då är vi topp fyra tror jag.