Inlägg: 1545253
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
foppa78: ojojoj det här är man inte van vid! Härligt att det är de tänkta målskyttarna som nätar med! Gustafsson har ingen trevlig inledning - det tackar vi för!
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_:
Enterfeldt borde skjuta oftare, han är väl den i Brynäs som har bäst effiktivitet, närmare 20% har jag för mig.
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_: Väldigt väldigt bra inledning...bra fart, fysiskt och passningarna sitter. Även målen :-)
+ 1