Inlägg: 1545272
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
sylf: Jag efterlyser Brynäs fina spel. Senast synligt för ca tio minuter sen...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Bra första 10, sen går vi ner oss en aning.
Skönt att Thuresson får måla.
Viktig räddning av Honken på Koivistos närskott, 2-1 och dom får vittring.
Usel domarinsats när Lauritz först blir hakad vid blå utan åtgärd och sen själv tar en nödvändig tvåa framför Honken.
Skönt att Thuresson får måla.
Viktig räddning av Honken på Koivistos närskott, 2-1 och dom får vittring.
Usel domarinsats när Lauritz först blir hakad vid blå utan åtgärd och sen själv tar en nödvändig tvåa framför Honken.