Inlägg: 1545294
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Gurra88: oerhört märklig sammanfattning. Uddlöst? Sömnigt? Du själv är väl fortfarande lite dåsig i skallen efter julhelgen...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_: två mål på ickechanser imponerar inte på mig. resten är skit. Usla PP m.m
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_: Jaha, nu har vi två ramträffar också...synd att vi är så satans uddlösa ;-)
+ 1