Inlägg: 1545307
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
90Steen_: två mål på ickechanser imponerar inte på mig. resten är skit. Usla PP m.m
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Gurra88: Försvarsarbetet är väl skit det också...vi har ju bara hållit nollan. Det duger inte!!!
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Men ge bort matchen bara! Gör det! Vore ju inte första ggn.
Sjukt korkat #22.
Sjukt korkat #22.