Inlägg: 1545405
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Färjestad sköt väl 16 skott mot oss senast och vann också? Kanske det är melodin.
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
Zappaholic: Jo det är sant, men det visar samtidigt att vi sjunker för djupt och släpper in Luleå. Vi hade ju trots allt 7 skott på första 10. Idag löste det sig, Honken skötte sig utmärkt och vi spelar disciplinerat i sista.
Underbart med 3 poäng - vi hänger på tåget!
Underbart med 3 poäng - vi hänger på tåget!
90Steen_: Skit i skotten :-)
Jag tar 16 skott på mål och en 3-1 seger alla dagar i veckan!