Inlägg: 1545408
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
fy fan vilka underbara 3 pinnar! Sen skiter jag fullkomligt i hur det var med statistiken. Viktig vinst!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Luleå 30/12 - 2012
En bra start av er inför stora publikfesten och 2-0 efter bara sex minuter. Därefter jagade Luleå resten av matchen mot ett hemmalag som kämpade emot och lyckades.
Bara att gratulera till vinsten.
Underbart med 3 poäng - vi hänger på tåget!