Inlägg: 1546920
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
dreamland: Alla som följt NHL visste att Cody har problem med defensiven helst då sin rörlighet och den bli än mer tydlig på stor rink. Han har väl varit helt ok det jag är lite missnöjd är att hans offensiva spel har varit osynligt det är ändå där han har sin stora + på andra sidan pölen. Men spelet här och där är väldigt olika och då för en stor ganska långsam back blir ytorna enorma att försvara. Sen är anfallsspelet totalt olika då forwards i ES har helt andra åkvägar än i NHL då allt går så mkt rakare. Men i PP borde han fått mer uträttat men men osäkerheten på spelet över hela banan har väl satt sina spår.
Är ju ingen som kommer att tro på det iofs men det är ju en annan sak :)