Inlägg: 1546910
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Franson försöker också hitta ett konstruktivt alternativ med sina passningar även i stressade lägen. Blir lite fel ibland men nog tillhör han de bättre backarna efter en jobbig period i början.
Sv: A proposito de nada
Huge: Är väl egentligen inte konstigare än att Brynäs väljer att sparka Cody för att han inte levt upp till förväntningarna och att han sen råkar hitta ny klubb på en gång. Många spelare som blir sparkade under säsong annars så varför inte nu?
Är ju ingen som kommer att tro på det iofs men det är ju en annan sak :)
Är ju ingen som kommer att tro på det iofs men det är ju en annan sak :)
Anpassningen från liten till stor rink är dessutom svårare jämfört med vice versa.
Och som du säger: nästan ett helt annat spel därborta.
Franson har med ovanstående i åtanke gjort det riktigt bra så här långt.
Hoppas bara att Toronto nu inte ger Sundlöv ett offer he can't
refuse..... :-)