Inlägg: 1546957
Sv: A proposito de nada
Huge: Franson försöker också hitta ett konstruktivt alternativ med sina passningar även i stressade lägen. Blir lite fel ibland men nog tillhör han de bättre backarna efter en jobbig period i början.
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huss:
Cody Franson: "Jag planerar att stanna i Brynäs, har inte hört något annat".
Cody säger att han ska prata med sin agent, men att allt han är inställd på är att spela för Brynäs till april.
Redigerad kommentar
+ 4