Inlägg: 1560970
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
70 Rodrigues: Risken är överhängande att Brynäs går ut och fortsätter spela bättre än Växjö, men likväl åker på 0-2 i röven.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
de var de 500kronorna, jag satsar fan hårdare än Brynäs....
det här är så jävla tråkigt att jag spyr. Någon jävla tur eller stolpe in?
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic: Herregud, Jacobsson är som Bambi på hal is o nu 0-2 :-(
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic: Klart man gör, hockey går ju inte ut på att snurra runt i hörnen och åka fort!
+ 1