Inlägg: 1560972
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic: Klart man gör, hockey går ju inte ut på att snurra runt i hörnen och åka fort!
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf:
Rahm, Löf... Listan på hjältar kan göras lång.
Jävla sopor, fy fan.
Rahm, Löf... Listan på hjältar kan göras lång.
Jävla sopor, fy fan.
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Vad ska man säga...försvarsspelet är obefintligt. Jag är inte ens upprörd längre, så likgiltig är man.
+ 3