Inlägg: 1560975
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
sylf: Vad ska man säga...försvarsspelet är obefintligt. Jag är inte ens upprörd längre, så likgiltig är man.
+ 3
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Zappaholic:Vad ska man säga...försvarsspelet är obefintligt. Jag är inte ens upprörd längre, så likgiltig är man
Kan bara instämma - ingenting, absolut ingenting fungerar :-((
+ 1