Inlägg: 1561021
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Man pratar om det heta mötet på Hovet i omg. 54. Löjligt! Vi kommer vara långt efter vid det laget. Snacka om sönderfall...
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Sa ju det. God natt Brynäs. Återigen så blir snacket från TJ, Widing, Djoos mfl blir än mer pinsamt. De sämsta svenska mästarna någonsin,bra jobbat!
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Qvarre: det är så jävla roligt. Det här är sån grov jävla skandal. FY FAN!!!!!
Det här är så jävla idiotiskt att man kan börja gråta. Far åt helvete hela jävla laget!
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Tack Widing... Rahm är ett jävla bollplank. Går inte pucken rakt på så går den in.
Redigerad kommentar
+ 1
Sv: Brynäs IF-Växjö Lakers den 15/2-13
Qvarre: Som väntat jävla sopor hoppas ni är nöjda jävla käringar!
+ 1
Smart Widing... Idiot.