Inlägg: 1562464
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
brynäs08: honken höll nollan, widing gjorde mål. Det är ett fall framåt?
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
brynäs08: Haha. Det är förmodligen det vi får höra av Tommy. Samt att vi har en bra känsla i laget och vi blir livsfarliga i slutspel.
Vilket jävla slutspel???
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Sylf: Tur att man har 90 mg morfin i kroppen, annars så hade man ju blivit förbannad.