Inlägg: 1562471
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Gurra88: TJ har ingen förklaring säger han, måste analysera och komma tillbaka. Han har väl haft en tre månader att analysera Brynäs förvirrade försvarsspel och kommit på hur det skall styras upp.
+ 5
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
En lönepost går i alla fall att spara in nästa säsong. Den där jävla mentala coachen!
+ 15
Sv: Skellefteå AIK-Brynäs IF den 21/2-13
Nu är frågan om AIK kommer att vara 4 eller 5 poäng
efter oss, med 5 omgångar kvar.
efter oss, med 5 omgångar kvar.
brynäs08: Haha. Det är förmodligen det vi får höra av Tommy. Samt att vi har en bra känsla i laget och vi blir livsfarliga i slutspel.
Vilket jävla slutspel???