Inlägg: 1564764
Svarskommentarer
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Carl Lejonkräk:Det har vi ju fattat för länge sen men i och med att det är helt ovidkommande och därför kallats ickediskussion.
Sannolikheten att Brynäs bestraffas med poängavdrag för Fransongate är större än att målskillnaden hämtas in.
+ 8
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Carl Lejonkräk: Nej, eftersom Brynäs ska hämta in 20-25 mål på 3 matcher så har AIK allt i sina egna händer. Vinner dom de sista 3 så tar dom platsen, Sandberg har rätt!
+ 3
sylf:"Carl Lejonkräk: Aha, du menar de där 20-25 målen vi måste hämta in?"
Äntligen har du fattat! AIK är beroende av att vi inte hämtar in de där målen. Är sista ordet sagt nu?