Inlägg: 1564769
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Slajsarn: Målskillnaden kan väl egentligen bara hämtas in via en storseger mot AIK, men ja ytterst osannolikt.
Svarskommentarer
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Peja: Samtidigt måste Brynäs förlita sig på att Luleå och Timrå håller nere sina förlustsiffror ;-)
så att de 20-25 målen inte blir 60-65... För sannolikheten att AIK gör så många mål är ju större än att Brynäs gör det i och med att de har bra form just nu ;-)
+ 2