Inlägg: 1564779
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
tompap71: Aik måste spela mycket mycket bättre än mot FHC borta eftersom Luleå är klasser bättre FHC och verkar ha uppåtgående form.
Svarskommentarer
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Treklövern1912:
Ja absolut, jag ville bara lite försynt påpeka att aik av tradition gör hyfsat ifrån sig mot just Lule o tradition ska inte föraktas, den hjälpte mig tippa rätt igår när Brynäs spelade kryss åttonde gången på nio försök i Jönköping.