Inlägg: 1564780
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
sylf: Ja det blir otroligt viktiga matcher i morgon, det vore otroligt bra om Brynäs kunde dra ifrån i alla fall en poäng. Jag tror på luleåvinst och förlängning/straffar mellan Brynäs-Modo
Svarskommentarer
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Carl Lejonkräk:Det krävs likadan start av matchen som mot HV om vi skall vinna imorgon. Ingen huvudlös rusning utan en bra balans mellan försvar och anfall.