Inlägg: 1564783
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Treklövern1912: Modo har bra försvar och målvakt så det gäller att ha tålamod och passa sig för Modos kontringar....jag är nervös redan nu
Svarskommentarer
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Carl Lejonkräk: Mycket riktigt och kompakt paket och tålamod.
+ 1
Sv: AIK - BRYNÄS LÖR 2 MARS. AVGÖRANDET! (?)
Carl Lejonkräk: Myxcket riktigt och kompakt paket och tålamod.