Inlägg: 1575541
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
bradberry: Mest troligt att det blir Honken och Rahm, isf helt Ok.
Inte deras fel att TJ vägrade lyssna på GP i ett tidigare skede av säsongen.
Hoppas att vår tränare har lärt sig nåt av misstaget.
Backsidan ser riktigt bra ut, Sebastian Erixon isf en bonus.
Forwards: Sundh ett kanonkap om det stämmer, ersätter Hansen med råge.
Brodin en tuff och fartfylld powerforward med bra målsinne.
Återstår två nya transatlanter alt en ny och att Järnkrok inte färgar in därborta och får rådet att ta ytterligare en säsong i ES.
Simsalabim, ES bäste sportchef har gjort det igen!
Inte deras fel att TJ vägrade lyssna på GP i ett tidigare skede av säsongen.
Hoppas att vår tränare har lärt sig nåt av misstaget.
Backsidan ser riktigt bra ut, Sebastian Erixon isf en bonus.
Forwards: Sundh ett kanonkap om det stämmer, ersätter Hansen med råge.
Brodin en tuff och fartfylld powerforward med bra målsinne.
Återstår två nya transatlanter alt en ny och att Järnkrok inte färgar in därborta och får rådet att ta ytterligare en säsong i ES.
Simsalabim, ES bäste sportchef har gjort det igen!
Han är dock inte mannen Brynäs behöver mellan stolparna. Vi måste ha spetskompetens på den posten nu.