Inlägg: 1575544
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huge: Nu har jag inte dina kontakter i Brynäs, så jag vet inte vad GP har sagt till TJ.
Däremot är jag av den åsikten att man inte tillräckligt analyserade Rahms status innan och under inledningen av säsongen, vilket fick stora negativa konsekvenser för Rahm själv och naturligtvis även Brynäs.
+ 1
Sv: SILLY SEASON 13/14
Huge:
Problemet som jag ser det är Honkens och Rahms skadeproblem. Men det är klart, även en eventuell ny målvakt kan ju bli skadad. Ser man till de spelare det ryktas vara på ingång, så känns det inte riktigt som någon nystart. Känns mer som att man väljer att fortsätta på en inslagna vägen. Ett nytt lite tyngre och tuffare Brynäs. Vet inte om jag gillar det. Vart tog tanken om fartfylld och rolig hockey vägen?
Problemet som jag ser det är Honkens och Rahms skadeproblem. Men det är klart, även en eventuell ny målvakt kan ju bli skadad. Ser man till de spelare det ryktas vara på ingång, så känns det inte riktigt som någon nystart. Känns mer som att man väljer att fortsätta på en inslagna vägen. Ett nytt lite tyngre och tuffare Brynäs. Vet inte om jag gillar det. Vart tog tanken om fartfylld och rolig hockey vägen?
Inte deras fel att TJ vägrade lyssna på GP i ett tidigare skede av säsongen.
Hoppas att vår tränare har lärt sig nåt av misstaget.
Backsidan ser riktigt bra ut, Sebastian Erixon isf en bonus.
Forwards: Sundh ett kanonkap om det stämmer, ersätter Hansen med råge.
Brodin en tuff och fartfylld powerforward med bra målsinne.
Återstår två nya transatlanter alt en ny och att Järnkrok inte färgar in därborta och får rådet att ta ytterligare en säsong i ES.
Simsalabim, ES bäste sportchef har gjort det igen!