Inlägg: 1580939
Sv: A proposito de nada
Peja: Ja, det var onödigt att ta det där guldet. Bättre att ryka i kvarten, då hade vi fått en längre och mer effektiv försäsongsträning.... :-)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Huge: Det onödiga var att man tog för lång semester efter guldet. Skellefteås säsong var lika lång, men de drog igång sin försäsongsträning tidigare. Nåja Brynäs verkar ju ha lärt sig av sina misstag, så kanske meningslöst att älta.
+ 1