Inlägg: 1580943
Sv: A proposito de nada
Huge: Det onödiga var att man tog för lång semester efter guldet. Skellefteås säsong var lika lång, men de drog igång sin försäsongsträning tidigare. Nåja Brynäs verkar ju ha lärt sig av sina misstag, så kanske meningslöst att älta.
+ 1
Svarskommentarer
Sv: A proposito de nada
Peja: För SAIK:s del tror jag isf att revanschen och hungern efter det guld man missat dom föregående 2 säsongerna kan ha varit mer avgörande och inte att dom skulle ha tränat så mkt annorlunda/bättre inför deras guldsäsong.