Inlägg: 1586450
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2013
70 Rodrigues: Jo, jag hjular inte av glädje när vi förlorar, men det svider betydligt mindre när det är på försäsongen.
Många verkar tro att om man inte sitter här och spyr galla vid förluster, så stöttar och älskar man inte sitt lag. Vilket naturligtvis är fel. Men det fattar ju du också :-)
Många verkar tro att om man inte sitter här och spyr galla vid förluster, så stöttar och älskar man inte sitt lag. Vilket naturligtvis är fel. Men det fattar ju du också :-)
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher 2013
70 Rodrigues:
Man hoppas eller åtminstone önskar att grabbarna i laget har en lite bättre inställning till försäsongsmatcherna, än vissa här på HS. Hatar också förluster och när det dessutom sker mot allsvenskt motstånd så oroar det åtminstone mig.
Man hoppas eller åtminstone önskar att grabbarna i laget har en lite bättre inställning till försäsongsmatcherna, än vissa här på HS. Hatar också förluster och när det dessutom sker mot allsvenskt motstånd så oroar det åtminstone mig.
+ 2
Redigerad kommentar