Inlägg: 1586451
Svarskommentarer
Sv: Försäsongsmatcher 2013
Ingen bra match igår. DIF var bättre. Och försvarsspelet påminner en hel del om våren 2013. Ingen tröst att backarna ser bättre ut när spelarna hamnar fel så ofta. Fixar inte Jonsson taktiken?
Men spelet på försäsongen oroar mej inte särskilt mycket. Det gör däremot spelarmaterialet. Om det nu är så att det finns pengar för ett topplag i SHL varför syns det inte där? Antingen är pengasnacket en bluff eller så är lönesättningen i Brynäs skitfel.
Jag är beredd att revidera målsättningen "bra med slutspel" till "bra med nytt kontrakt". Och så är vi tillbaka på fucking ruta 1.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher 2013
bradberry:
Vi har inte gett upp än. Men till och med Victor som annars är så positiv har börjat muttra. :) Kommer lite inför säsongen under veckan som kommer.
Vi har inte gett upp än. Men till och med Victor som annars är så positiv har börjat muttra. :) Kommer lite inför säsongen under veckan som kommer.