Inlägg: 1587214
Svarskommentarer
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
EskilstunaLasse: Olles verkligen bra, även Larsson gjorde ett ok jobb i fjärde men Harju var blek....
Sv: ES-premiär 13/14 Läxsand-BRYNÄS, det Allsvenska återtåget!
EskilstunaLasse:
Ja... många rejäla närkamper över hela banan. Ser bra ut inför fortsättningen. Väldigt skönt att börja med 3 poäng..... serieledare just nu ;-)
Tväst:Ja Brynäs spelade upp sig rejält efter den bleka inledningen av matchen. Jag gillar att många spelade på gränsen och delade ut mycket stryk.
Bäst idag var nog i alla fall Ollas...