Inlägg: 1589165
Sv: SILLY SEASON 13/14
micke63: tror jag med, men tror sundlöv kommer få problem att välja om omark vill till Brynäs samtidigt som järnskrok vill hem. När vi egentligen behöver en målvakt.
Svarskommentarer
Sv: SILLY SEASON 13/14
Linus Wickman: Äh, med de två namnen kommer vi aldrig befinna oss i försvarszon, dvs vi kan lika gärna sätta Rahm i målet.
Sv: SILLY SEASON 13/14
Känns inte riktigt som att Brynäs skulle ha pengarna till Omark just nu.
Magkänslan säger KHL men sen kanske han väljer AHL också, såklart.
Magkänslan säger KHL men sen kanske han väljer AHL också, såklart.