Inlägg: 1590204
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
70 Rodrigues: sjukt ostrukturerat och virrigt nu... Om man ska minimera enkla misstag som Jonsson efterlyser är det ju inte bra att ha sådana här sessioner i matcherna...
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos: Är ganska övertygad om att vi får en förklaring till varför det ser ut som det gör. Det finns ju ett par nyanserade skribenter här i gb:n ;-)
+ 1
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos: INGEN som gör skitjobbet nu då ser det ut såhär..
Hur många passningar går till en spelare som kommer med fart?
Hur många passningar går till en spelare som kommer med fart?
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos:bra att Sunken sköt, men han borde tagit ett direktskott...