Inlägg: 1590214
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
DavyDjoos: Är ganska övertygad om att vi får en förklaring till varför det ser ut som det gör. Det finns ju ett par nyanserade skribenter här i gb:n ;-)
+ 1
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
Harju ser inte riktigt bekväm ut.......
Djoos för lätt ikväll, ständigt fastcheckad av tunga Frölundaforwards.
Rahm riktigt bra.
Djoos för lätt ikväll, ständigt fastcheckad av tunga Frölundaforwards.
Rahm riktigt bra.
Sv: Brynäs IF- Frölunda HC 1/10-13
70 Rodrigues: Jag kan förklara. Vi kommer göra skitmatcher då och då. Det här är en sådan :-)
Tur att Rahm står på huvudet gång efter annan,