Inlägg: 1591867
Svarskommentarer
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Har Ankan äntligen slutat?
O killen som alltid var i Gävle är nu i Dansbandsland...
O killen som alltid var i Gävle är nu i Dansbandsland...
Sv: Färjestads BK-Brynäs IF 8/10-13
Tror tyvärr på torsk 4-2
För kladdigt i egen zon ger FBK för långa anfall för att Djoos å co ska orka med
För kladdigt i egen zon ger FBK för långa anfall för att Djoos å co ska orka med
70 Rodrigues: och som Brynäs spelat i år är det inte helt orealistiskt heller ;-)
Jag tror iofs det blir tufft ikväll men, fasen också, jag gillar det jag ser i år.
Jag gillar frenesin, intensiteten och viljan
Jag gillar klacken, grymt tryck (det kommer ge mer publik också, stämningen är allt)
Jag gillar förvärven. Nokke, Scott, Sweatt, Kilas jr, Brodin och inte minst Rödin.
Hatten av och lätt bugning i riktning Sundlöv.
Fast jag gillar inte publiksiffrorna hemma, Lauritz och Nordans ljumskar och det virriga markeringsspelet i egen zon. Men Brynäs uppträdande i anfallszon detta år uppväger detta.