Inlägg: 1593877
Svarskommentarer
Sv: Ryan Gundersons egna tråd. SKRIV BARA INLÄGG OM HONOM HÄR!
Godmorgon !
Bjuder på lite härlig morgonläsning...!
Tror Gunde är körd o det är ju trist men samtidigt kan vi inte lägga hur mkt som helst på en spelare...lex Angell, Hietanen etc...
Med SHLs publiksiffror o arenakostnader så kan/ska vi inte kunna konkurrera m KHLs Oligarker o centraleuropa
Tycker han även blivit lite sönderläst i uppspelsfasen där han checkas fast och där nästa motståndare tar hand om hans överkreativa småspel...