Inlägg: 1594180
Sv: Robin Rahms egna tråd
Monno: Ni får gärna Rahm annars kan ni skicka honom til Norge som snickare!
Svarskommentarer
Sv: Robin Rahms egna tråd
foppa78: TACK, men vi HAR redan en målis över! Kan inte NI ta över StarkBaum? Då skulle ni förmodligen ta guld igen, ni brukar ju göra det när ni tar över MoDo-Målisar! :-) Men egentligen vill jag INTE se Starkbaum i Er dress, hellre utomlands.