Inlägg: 1594181
Sv: Robin Rahms egna tråd
foppa78: TACK, men vi HAR redan en målis över! Kan inte NI ta över StarkBaum? Då skulle ni förmodligen ta guld igen, ni brukar ju göra det när ni tar över MoDo-Målisar! :-) Men egentligen vill jag INTE se Starkbaum i Er dress, hellre utomlands.
Svarskommentarer
Sv: Robin Rahms egna tråd
En riktig målvakts-synd som Rahm gjorde mot Modo: Gå ALDRIG bakom målet när pucken rullar mot plexit, då kan sådant där uppstå. Hoppas han har lärt sig av det misstaget.