Inlägg: 1594868
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Jajjen: Andra regler som gäller hos skoterraggarna...
Sådär 100% utdelning på nya slipsen!!!
Sådär 100% utdelning på nya slipsen!!!
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Jajjen: tycker inte det, men domaren var ju helt övertygad om att det var helt ok att trycka in puck med Honkens ben...
Sv: Skellefteå AIK- Brynäs IF 23/10 2013
Jajjen: I den jävla arenan är det mesta tillåtet, så länge hemmalaget tjänar på det.
Är det ok att trycka in målvakten in i målet?